Ceara de par Camil Professional Extrastrong


Am ceva vreme de cand imi aranjez parul folosind o ceara de par de la Camil. Nu o folosesc zilnic, nici saptamanal, pur si simplu o folosesc atunci cand nu-mi place cum imi sta asezat parul.

In ultima vreme am incercat sa nu mai folosesc diferite articole pentru ingijirea parului, asta nu inseamna ca nu ma spal pe cap... ma refer la fixativ, spuma, ceara, etc... Poate spuneti ca am uitat sa precizez gelul de par. Nu, nu am uitat ci intentionat nu l-am scris deoarece este cel mai naspa mod de a-ti arenja parul (parerea mea), nici spuma nu prea imi place cum aranjeaza parul.....

In zilele obisnuite nu folosesc nici o "smecherie" ca sa-mi aranjez parul, doar in cazuri extreme apelez la ele, a da.. si la diferite evenimente le mai utilizez. Cel mai mult folosesc uscatorul de par ca sa dau forma parului.

Unii prieteni ma intrebau cum reusesc sa imi aranjez parul si sa stea cum vreu eu... pai... sincer sa fiu nu prea sunt multumit de felul cum imi sta parul dar pur si simplu asa imi sta asezat mie...
Poate daca citesc acest articol vor spune ca ceara de par este secretul, GRESIT! .... dupa parerea mea, ca sa-ti stea parul asezat intr-un anumit fel trebuie sa fii frizat corespunzator acelei coafuri si trebuie sa mai ai si un sampon corespunzator parului tau.

Dar sa revenim la motivul pentru care am scris acest articol.... in continuare am sa fac un scurt review la ceara de par CAMIL Professional Extrastrong. aveti si o imagine mai jos cu aceasta sa vedeti cam cum arata:

  • Ceara de par CAMIL Professional Extrastrong pentru un par frumos si sanatos.
  • Actioneaza fara sa usuce si fara sa deterioreze, pentru o coafura rezistenta si de durata.
  • Contine vitamina B5 si filtru de protectie impotriva razelor solare.
  • Aplicati pe parul umed sau uscat si dati forma coafurii dumneavoastra.


Eu am cumparat-o de la un reprezentant Lady's si am dat aproximativ 20 RON, din cate imi mai amintesc.
Nu stiu cat de serioasa este firma asta Camil dar eu sunt multumit de rezultatele la aceasta ceara de par.

Sursa imagine: Google.ro

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii