Bye bye CD/DVD-urilor


Ieri m-a rugat un prieten sa ii fac un cd cu muzica track pentru masina lui. Zis si facut... i-am facut cd-ul respectiv, am verificat daca merge dand difuzorul la maxim :))) . Dar nu despre asta vreau sa vorbesc...

Dupa ce i-am copiat melodiile pe cd mi-am adus aminte ca eu nu am mai folosit un cd sau dvd de ceva vreme, cativa ani poate. Mi-am adus aminte cum ne faceam fel si fel de cd-uri cu muzica, jocuri, poze, referate, etc.... Acum nu prea mai este nevoie de un astefel de cd sau dvd. Daca ai un hard disk mai marisor la computer sau laptop deja uiti de cd-uri. 

Inainte, cd-urile cred erau folosite pentru a face backup sau mai pe romaneste o copie de rezerva la un site, sau o prezentare pentru scoala, etc... (parerea mea). Mai nou a aparut ceva mai complex cand vine vorba de stocarea datelor, anume stick-urile usb.

Aceste noi dispozitive sunt mai usor de transportat, poti oricand sa stergi datele de pe ele, ceea ce la un cd nu prea se putea sa faci acest lucru. Nici nu stiu daca se mai gasesc cd-uri la fiecare magazin cum era odata... probabil se mai gasesc dar sunt mai scumpe ca sunt cumparate si folosite mai rar.

La unele persoane, un stick tine rolul de hard si il foloseste la computer cum folosim noi cardul de date la telefon. Interesant nu?

Un lucru e clar, putem spune "bye bye" cd/dvd-urilor, sa nu mai zic de dischete (astea chiar ca sunt pe lumea cealalta)

Sursa imagine: Google.ro

Trimiteți un comentariu

2 Comentarii

  1. La asta mă gândeam și eu zilele trecute. Era nebunie acum câțiva ani cu cd-urile și dvd-urile. Filme, muzică la greu, jocuri (am și acum două borsete pline), dvd-uri întregi cu poze și toate cele. Acum avem stocare pe cloud sau pe carduri și stick-uri ori hdd-uri externe. Țin mai mult și sunt și editabile. Mai nou, muzica nu se prea mai salvează ci se ascultă pe cloud, gen SoundCloud care nu mănâncă mult când asculți pe telefon. Dacă vrei albume întregi (ca mine), atunci salvezi pe card. :))

    Și să nu uităm că cu ani în urmă, erau la modă tarabele cu filme/jocuri/muzică piratate și expuse în târgurile din oraș.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hmm... nu am avut ocazia sa vad tarabe cu cd-uri piratate, insa pe vremea aia mi-am facut cativa banuti de un suc cu o afacere de asta cu cd-uri piratate :))) vremuri bune pot sa zic :)))

      Ștergere