Reduceri fashion de toamnă



Toamna este anotimpul în care totul se schimbă: clima devine puțin mai rece, natura își schimbă culoarea și astfel apar unele peisaje extraordinare. După cum am zis, totul este într-o continuă schimbare.

Deși, de multe ori, nu prea știi cum să te îmbraci în această perioadă din cauza vremii, sigur te gândești să adaugi un articol nou la colecția ta vestimentară, fie că e vorba de o pereche nouă de teniși, de o geacă sau altceva.

Eu am ales să comand o pereche de adidași de pe Fashion Days deoarece unele reduceri mi-au făcut cu ochiul, fiind destul de avantajoase pentru mine. Pe lângă acest aspect, experiența pe care am avut-o cu acest magazin a fost mereu una foarte plăcută, produsul fiind mereu ambalat corespunzător și mai mult de atât, ajunge și foarte repede. 
Nu sunt genul de persoană care se dea în vânt după brand-uri care mai de care pompoase, însă, cu toate acestea vreau ca adidașii pe care îi port să fie foarte ușori, confortabili și evident, să-mi și placă. 

Având în vedere că am probleme în a găsi mărimea perfectă la încalțăminte, de cele mai multe ori aleg marca Puma deoarece, din punctul meu de vedere, mărimile se potrivesc cel mai bine și pe lângă acest aspect, ultima pereche comandată a fost aceeași marcă și este intactă după destule purtări. Deci sunt se folosesc și materiale de calitate, cel puțin la modelul ales de mine (Puma Cell Venom)

Se poate spune că toamna este și anotimpul care aduce cu el și schimbarea prețurilor în favoarea noastră. Pentru unele produse, evident.

Apropo, pe Fashion Days se gasesc și accesorii precum ceasuri, genți și multe altele. Poți vedea chiar tu accesând magazinul de aici.

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii