Primul meu DSLR


Dupa o asteptare mai indelungata a venit timpul sa am propriul meu aparat foto DSLR. Am ales un Canon EOS 700D deoarece sunt incepator in arta fotografiei si nici nu mi-am permis sa imi iau un Canon 5D Mark III, deci... zic eu ca am facut o alegere buna.

Aparatul este destul de finut, m-am obsinuit repede cu el, dar sa o luam cu inceputul...
Am comandat aparatul impreuna cu obiectivul kit (18-55mm, f3.5-5.6 cu stabilizare). In cutie, pe langa body si obiectiv, mai era bateria impreuna cu incarcatorul, plus un cablu usb si o curea Canon pentru aparatul foto. Pachetul contine toate accesoriile de baza, de aceea nu stau mult sa ma lungesc cu vorba la acest capitol.

Canon 700D este situat in categoria entry-level iar eu il recomand, daca doriti sa faceti primii pasi in fotografie. 
Acesta are un senzor CMOS de 18 megapixeli iar sensibilitatea o putem extinde pana la ISO 25600. Sistemul de focalizare cuprinde 9 puncte in cruce, focalizarea fiind foarte rapida. La fotografierea in rafala se descurca destul de bine deoarece face 5 cadre pe secunda si permite rafale pana la 22 imagini in format JPEG si 6 imagini in format RAW.

Display-ul aparatului este rabatabil la 360 de grade avand o diagonala de 3 inch cu aspect 3:2 iar spre surprinderea mea, are senzor tactil. Daca doriti sa fotografiati in modul Live View puteti sa alegeti punctul de focalizare doar cu o atingere de ecran.

La capitolul video, Canon 700D filmeaza Full HD la rezolutie de 1080p cu auto-focus continuu, dar eu va recomand sa tineti obiectivul pe focus manual in modul filmare. De precizat este ca in timp ce filmam avem acces la toate setarile cum ar fi diafragma, sensibilitatea senzorului sau viteza obturatorului.



Unii vor zice ca mai bine imi luam un Nikon, insa am stat bine si m-am gandit si tot la Canon am ramas si tocmai de aceea voi enumera mai jos motivele care m-au convins sa imi cumpar Canon EOS 700D:
1. Ergonomie foarte buna
2. Acces la toate setarile in timpul filmarii

Sa fie clar, nu am nimic cu cei care folosesc aparate Nikon, iar daca mai sunt si fotografi profesionisti atunci jos palaria. Dupa cum zicea cineva "Fotograful este cel care seteaza aparatul pentru a realiza fotografia dorita".

Am iesit putin la fotografiat cu noua mea jucarie insa nu am avut mult timp liber sa stau ca sa o descopar, oricum stiu ca poate face multe daca investesc intr-un obiectiv mai bun. Sper ca intr-un viitor articol sa pun cateva fotografii realizate cu primul meu DSLR.

Astea fiind spuse, din punctul meu de vedere, apartul foto DSLR Canon EOS 700D este un best-buy si il puteti achizitiona de mai jos:

Vezi oferta 1  |  Vezi oferta 2  |  Vezi oferta 3

Pentru mai multe oferte la aparate foto dslr sau obiective intrati aici.

Trimiteți un comentariu

2 Comentarii

  1. Aparatul e ok, e super pentru incepatori, dar valoarea aceea ISO parca e prea optimista pentru un entry-level.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Probabil te referi la valoarea 12800... Sincer sa fiu, cea mai mare valoare pe care am folosit-o a fost 3200. Ai dreptate ca e putin cam optimista dar poate asta era si ideea, sa fie un entry-level cu ISO mare pentru a atrage atentia.

      Ștergere