Relaxare cu mix-uri bune


Dupa ce am terminat de vazut un film intru pe youtube si caut niste mixuri cu muzica dance, house, de astea de club. Am gasit unul interesant care mi-a placut sa zic asa, plus ca aveam o stare mai nasoala mai exact eram foarte plictisit.

Dupa ce se termina mix-ul respectiv am mai dat play la inca unul de la acelasi autor. In timp ce ascultam muzica am observat ca autorul celor doua mix-uri este prietenul meu din liceu Madalin, pe care il salut cu acesta ocazie.
Dupa parerea mea se descurca destul de bine pentru un incepator. Numele lui de scena este Dj Night si mai jos va prezint cele doua mix-uri ale lui care mi-au atras atentia.






P.S: Spor la mixat Madalin ;)

Trimiteți un comentariu

2 Comentarii

  1. In primul mix a inceput bine ... in mare parte nu mi-au placut deloc .. si chiar as fi vrut sa ascult un mix bun :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E la inceput de cariera sa zic asa, are timp sa avanseze in acest domeniu... dar la plictiseala si stare de aia nasoala in care nu ai chef de nimic merge un bass in boxele date la maxim :))

      Ștergere