Anul 2014 vs anul 2015


Nu stau sa va plictisesc cu alte fraze plictisitoare si voi trece direct la subiect. Sa incepem cu anul 2014...

Cum a fost 2014 pentru mine? Sincer sa zic dupa ce am inceput noul an, am recapitulat asa ce imi mai amintesc si eu, evenimentele din 2014 si am constatat ca nu a fost cel mai bun an pe care l-am avut, dinpotriva chiar a fost un an ciudat si neplacut.

Majoritatea evenimetelor (cand zic evenimente ma refer la zile, la momente, la discutii, etc.) nu au fost pe placul meu pe toate planurile (social, financiar, etc.). 
Tin sa cred ca am avut ghinion dar cum nu sunt asa supertitios nu stiu ce sa cred. Dar am trecut peste in mare parte, unele evenimente nu pot sa le uit deoarece nu pot fi reparate sa zic asa.
O alta metoda ar fi ca era normal sa se intample asa deoarece am mai crescut si acum am mai multe griji si trebuia sa fiu pus la incercare de soarta dar si aici parca vorbesc din carti. 

A venit revelionul si odata cu el a venit si anul 2015. Mda... si pe acesta l-am inceput cu stangul insa sper ca pe parcurs sa inaintez cu dreptul, daca nu va trebui sa tec din nou peste si va trebui sa devin foarte responsabil.

Va doresc sa aveti in continuare un an nou fericit si plin de impliniri.

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii