Who Am I - Kein System ist sicher (review)


Fiind pasionat de hacking, imi place sa urmaresc anumite stiri, evenimente sau filme despre hackeri. Deocamdata sunt la categoria -pasionati-. Acum un an m-am gandit sa ma apuc de hacking insa nu am mai continuat sa ma documentez in acest domeniu, dar nu despre asta am vreau sa va vorbesc in acest articol.

"Who Am I" sau "Cine sunt eu" este un film german cu actiunea axata mai mult pe un grup de hackeri din Berlin ce isi doresc faima absoluta. Un tanar numit Benjamin, foarte priceput in programare, este recrutat in acest grup de hackeri. 
Benjamin ii ajuta pe acestia sa-si duca planurile la bun sfarsit dar pana sa se intample toate astea, el si noii sai prieteni isi fac un nume care sa reprezinte micutul lor grup (CLAY) si apoi incep sa faca cateva infractiuni pentru a arata si la ceilalti hackeri de ce sunt in stare - Nici un sistem nu este in siguranta.

Daca stau sa va povestesc toata actiunea filmului nu ar mai avea farmec cand il veti urmari si tocami de aceea va zic doar atat: recomand acest film!

P.S: Probabil se vor gasi unii sa comenteze: "hackerii construiesc iar crackerii distrug". La cate discutii sunt pe tema asta eu zic sa nu ne bagam in alte discutii; sa-i lasam pe altii sa se hotarasca.



Sursa imagine: Google.ro

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii