Smartphone = gamepad pentru PC


V-ati gandit cum ar fi sa controlati laptopul dumneavoastra de pe un smartphone? Astazi am gasit o aplicatie pentru Android numita Monect care va permite sa aveti acces la laptopul dumneavoastra, ba chiar puteti juca si jocuri (despre asta voi vorbi in acest articol).

Aplicatia are mai multe moduri cum ar fi: remote desktop, file explorer, touchpad, keyboard, etc. La capitolul gaming are 4 moduri: fly, gamepad, race, shooter. Eu am jucat doar pe ultimele 3 urmatoarele jocuri. Fifa 14, NFS Hot Pursuit si CS:GO (mai greu). 

In primul rand pentru a fi posibil sa aveti control asupra laptopului de pe un dispozitiv android aveti nevoie de o retea wireless. Dupa ce am stabilit asta, trebuie sa descarcam aplicatia propriu-zisa pe dispozitivul nostru android si inca un programel pe laptop care va face conexiunea intre cele doua dispozitive. 

* Link-urile de download le gasiti la sfarsitul articolului.

Dupa ce am instalat ambele aplicatii, vom deschide mai intai cea de pe laptop apoi cea de pe smartphone/tableta si vom observa ca dispozitivele se gasesc unul pe celalalt in retea, cu conditia sa fiti conectati la aceeasi retea wi-fi.

Cam asta este tot cu descarcarea si instalarea. Mai jos am pus cateva poze si un videoclip cu aceasta aplicatie. 





Descarca aplicatia Monect --> LINK
Descarca aplicatia PC Remote --> LINK

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii