Student pentru cateva zile


Weekend-ul trecut am fost intr-o mica vacanta la un prieten de la facultate care mi-a aratat cum e viata de student sa zic asa. Este adevarat ca in ziua de azi cu faclutatea nu prea faci mai nimic dar fara aceasta este si mai greu, deci e bine sa faci o facultate daca tot ai posibilitatea.

Ajuns in caminul unde sta prietenul meu am facut cunostinta cu persoane noi si am vazut si eu cu ce se mananca studentia. Unii zic ca la facultate si mai ales in camin e viata deoarece nu mai stau parintii cu tine si esti mai liber sau mai independent.

Da, este adevarat, dar eu nu vreau sa vorbesc despre "distractia studenteasca" deoarece majoritatea dintre noi stim sa bem pana nu mai putem, stim sa fumam pana ametim, sa bagam banii de mancare la jocurile de noroc, etc.
Dupa cum mi-a zis prietenul meu, pe langa toata chestia asta cu distractia, invatatul pentru sesiuni si invatatul pentru restante, la facultate se leaga prietenii de lunga durata sau fratii mai bine zis. Aici faci schimb de experienta, primesti un sfat care te va ajuta, dai o idee si ceilalti vor fi de acord cu tine si multe altele, practic este o viata noua, aici vezi cat de mult te-ai maturizat si nu ma refer la aspectul fizic.

Eu as zice ca e bine sa mergem si sa facem o facultate, zic asta mai mult pentru noua viata de acolo, putin mai dificila dar e una frumoasa, cel putin asa am vazut-o eu. Este o experienta de neuitat, una mai frumoasa decat anii de liceu, asa ca de ce sa mai facem un pas mai sus si sa ajungem la treapta aia unde scrie "facultate"?!

Parerea mea este ca nu ar trebui sa ratam o astfel de experienta, in plus veti avea ce povesti la ceilalti cum au fost si anii de liceu doar ca aici este mai diferit, in sensul bun al cuvantului. Poate acest articol v-a pus pe ganduri si poate alegeti sa mergeti mai departe la facultate, nu pentru a sta toata ziua sa inveti ci pentru o altfel de viata.

Ca tot am precizat de distractie mai sus, am pus un videoclipul celor de la Noapte Tarziu despre facultate pentru amuzament.



Sursa imagine: Google.ro

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii