Un film care m-a impresionat


Zilele trecute m-am uitat la cateva filme si m-am gandit sa le prezint intr-un articol pe blog, dar datorita faptului ca doar unul dintre acestea a reusit sa-mi capteze atentia mai mult, am hotarat sa fac doar un singur review.

Filmul care m-a impresionat se numeste "The Best Offer" (Oferta irezistibila). Aparut in anul 2013, acest film plin de mister si drama, prezinta povestea colectionarului de arta Virgil Oldman care trebuie sa finalizeze cea mai mare evaluare de obiecte de arta din intreaga sa cariera.

Fiind obisnuit sa fie respectat ca o persoana celebra, colectionarul nostru ramane surprins atunci cand o fata misterioasa, Claire, refuza sa se vada cu acesta la intalnirile stabilite, inventand niste scuze cam stupide. Deoarece acesta fata misterioasa este mostenitoarea unei averi impresionante, Virgil devine din ce in ce mai interesat de locuinta acesteia si astfel ii starneste curiozitatea, urmand ca la scurt timp sa se indragosteasca de Claire.

Colectionarul de arta, Virgil Oldman, ajunge sa incalce regulile pe care si le-a impus lasandu-se purtat de atractia si pasiunea fata de femeia misterioasa. Povestea de dragoste dintre cei doi va duce la o rasturnare de situatie si il va atrage pe colectionarul nostru intr-o capcana.

Ma opresc aici deoarece nu mai are nici un farmec sa va spun eu toata povestea, asa ca va las pe voi sa vizionati acest film.

"In fiecare fals se ascunde ceva autentic"



Alte filme care le recomand:
Fury (2014)
Wild Card (2015)
The Judge (2014)
Son of a Gun (2014)

Sursa imagine: Google.ro

Trimiteți un comentariu

2 Comentarii