Inapoi in viitor


Ieri am vazut episodul 14 din serialul The Flash (sezonul 1), iar acesta m-a facut sa ma gandesc la intoarcerea in timp. Mi-a venit "ideea" asta prin cap deoarece si in episodul vazut de mine se pune discutia pe tema asta, mai exact personajul principal Barry numit si Fulgerul se gandeste la o metoda pentru a se intoarce in timp sa-si salveze mama (asta este doar ideea principala, dar daca urmariti serialul veti afla ca situatia asta e putin mai delicata) .

Daca tot ne-am legat acest serial atunci va fac o recomandare --> urmariti serialul The Flash.

In episodul de mai sus a aparut si o problema cunoscuta de mine anume: daca ne intoarcem in timp si facem ceva, pana si cel mai minuscul lucru cum ar fi stergerea display-ului de la telefon poate face un calendar nou iar cand te vei intoarce inapoi in prezent totul va fi schimbat in bine sau in rau (astea sunt doar teorii bineinteles; deocamdata nu s-a intamplat practic)

Acum intrebarea mea este: Daca ar exista masina timpului, ai risca sa te intorci in trecut si sa-ti repari greselile la care inca te mai gandesti si in prezent?
Stiu ca poate parea un articol de luat in ras sau sa fie un subiect de discutie pentru hateri dar daca e sa ne gandim putin la trecut, prezent si viitor cati dintre voi nu ati zis macar o data in viata "ce n-as da sa dau timpul inapoi" sau "de-as putea da timpul inapoi..." ?

Timpul este cel mai mare dusman al nostru dar totodata el ne ofera posibilitatea de a a avea momente frumoase sau mai putin frumoase, deci timpul este cel mai pretios.

Raspunsul meu la intrebarea de mai sus este unul afirmativ adica daca ar exista o masina de asta a timpului, as risca sa ma intorc in timp si sa repar greselile facute deoarece nu am nimic de pierdut (cel putin asa gandesc acum).

Sursa imagine: Deviantart.net

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii