Divergent - un film de nota 10


Zilele astea m-am hotarat sa vizionez doua filme aparute recent de la care se asteapta ceva special sa zic asa. Am apucat sa vad doar unul dintre acestea urmand sa-l vad si pe celalalt normal. Filmul pe care l-am vazut si despre care voi vorbi in acest articol se numeste Divergent.
Inainte am citit unele comentarii la acest film care m-au pus pe ganduri... sa-l vad sau nu, dar am zis da, ca tot mai era putin pana se termina de descarcat.
Dupa ce am dat play nu ma mai interesa ce au zis altii, important era ca filmul mi-a captat atentia iar la final am ramas cu o parere foarte buna despre acest film. Nota pe care i-am dat-o la final a fost 10.
Bazat pe bestseller-ul omonim, semnat de Veronica Roth, filmul Divergent aduce lupta încrâncenată a unei adolescente de a-şi descoperi adevărata identitate, în ciuda legilor foarte stricte după care lumea se ghidează.
Într-un viitor nu foarte îndepărtat, societatea este împărţită în categorii clar delimitate în funcţie de personalitatea dominantă a fiecărui individ. Deşi pare o fată obişnuită, Tris Prior află că nu îi poate fi definită o singură calitate, drept urmare nu va putea aparţine niciodată vreunui grup. Războiul începe atunci când Tris deconspiră faptul că se urmăreşte distrugerea tuturor „divergenţilor” şi trebuie să înţeleagă de ce sunt periculoşi înainte de a fi prea târziu.
Filmul prezinta o poveste motivaţională puternică, imagini spectaculoase, acţiune la cote maxime şi o poveste de dragoste neaşteptată, 
In concluzie filmul Divergent este un film ce merita vazut. 

Aceasta este strict parerea mea despre acest film, probabil sunt multi de alta parere dar pana la urma toti avem dreptul sa ne spunem opinia.


Sursa sinopsis: Cinemagia.ro
Sursa imagine: Google.ro

Trimiteți un comentariu

4 Comentarii

  1. Și mie mi-a plăcut foarte mult. E fain că mai apar încă 3 filme din serie, câte unul pe an, iar pe lângă asta, e mult mai tare decât Hunger Games! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sincer sa fiu nu am vazut Hunger Games :)) nustiu cum de nu am apucat sa il vad dar il voi vedea...
      Merci ca esti de aceeasi parere cu mine la filmul Divergent, sunt cam multe pareri ce se bat cap incap :)

      Ștergere
  2. Mă uit și eu la el astăzi! Sper să fie ceva de el!

    RăspundețiȘtergere