Lumea asta enervanta...


Azi am intrat intr-un supermarket si m-am intalint cu o verisoara care astepta la casa de marcat pentru a plati cele cumparate (coada lunga). De fapt, eu stiam ca este in supermarketul respectiv si am intrat sa o astept, daca tot avem acelasi drum spre casa nu imi strica un "tovaras de drum".

Cum stateam eu intr-o parte astfel incat sa nu incurc lumea care trecea, mi-am scos telefonul din buzunar si am inceput sa imi aranjez parul (foloseam displayul la telefon in loc de oglinda).
De ce imi aranjam parul? Petru ca afara ploua si aveam parul ud evident si nici nu imi mai statea ajezat (parerea mea.. nu am facut nimic iesit din comun).

O batrana m-a vazut cand imi arenjam parul si oarecum "s-a luat de mine" si a inceput sa imi explice mie, de a auzit tot supermarketul, "ca degeaba imi aranjez parul ca si asa o sa imbatranesc si nu am sa mai am par in cap si bla bla bla" (stiti si voi cum sunt unele batrane de acest gen). In acel moment am ramas tablou, ce am facut de a inceput sa tipe asa la mine?! m-am uitat la dansa si am zis ca mai bine tac din gura si nu-i dau importanta (o alegere foarte buna cred eu). Ma simteam de parca as fi furat ceva si ar fi strigat politia dupa mine :)))

Pana si un agent de securitate al supermarketului mi-a spus sa nu-i dau atentie, ba chiar el i-a reprosat la acea batrana, citez: "lasa-l in pace ca e tanar si frumos, are si el o viata" cam asa ceva (eu unul nu ma consider frumos, dar imi place sa fiu cat de cat arenjat) ...  atunci "super-baba" a inceput sa tipe si sa spuna ca "baba frumoasa si copil cuminte nu a vazut niciodata" si degeaba imi ia "apararea" agentul de securitate... bai sincer sa fiu nu prea am inteles ce a vrut sa spuna cu acea vorba.

Hmmm.... dupa ce m-am gandit putin am avut doua variante despre ce mi-a zis batrana:
1. Poate prin "baba frumoasa nu a vazut niciodata" ea nu se simte bine in pielea ei si-i pare rau ca nu si-a trait viata (zic si eu)... dar pot sa o contrazic: orice om e frumos in felul lui de a fi si orice femeie poate ajunge cat de cat frumoasa la batranete daca a are o alimentatie corecta si face putina miscare (parerea mea).

2. Prin "copil cuminte nu a vazut niciodata" mi-a dat de inteles ca ea are copii dar nu sunt asa cum ar fi dorit ea. In acest caz ce vina am eu ca nu a stiut cu sa-si creasca copii ?! Daca stii sa cresti un copil atunci acel copil va ajunge si cuminte si cu minte si nu ma refer la expresia "bataia e rupta din rai" sa fie clar da?!

Intr-un final "super-baba" a parasit supermarketul, ce ar mai fi zis ea dupa ce a iesit afara nici nu ma intereseaza, un lucru e clar... nu mi-a facut o impresie asa buna (parerea mea).

Dupa ce a platit la casa de marcat, verisoara mea a venit in locul unde o asteptam si parasind supermarketul am luat-o spre casa...

Sursa imagine: Google.ro

Trimiteți un comentariu

4 Comentarii

  1. Gura lumii n-o astupa decat pamantul!

    RăspundețiȘtergere
  2. Super baba :))

    Peste tot doar babe si mosi altceva nu mai vezi in supermarket, piata , ratb.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cam asa ceva... si cand ii auzi "tineretul din ziua de azi" :)))

      Ștergere