Filme de week-end


Uite ca am facut si o recenzie pentru filme. De ce acum si nu mai inainte? Pur si simplu nu prea stiu....
Azi mi-am dat seama ca e sambata si daca maine e duminica am zis sa va fac o zi mai buna vizionand 3 filme recomadate de mine (nu esti obligat sa te uiti la ele, dar mie mi s-au parut interesante si cred eu, merita sa te uiti la ele).




In acest film este vorba despre un tip numit Simon ce se ocupa cu licitatiile de arta (tablouri). Acesta se uneste cu o banda de infractori pentru a fura o tablou care valorează milioane de dolari. In timpul jafului, Simon, primeste o lovitura in cap, iar cand se trezeste uita unde a ascuns tabloul. Dupa ce seful bandei il tortureza si vede ca tot nu isi aminteste, angajeaza un hipnoterapeut pentru a analiza mintea lui Simon. 
Cam atat despre acest film... daca doriti sa aflati ce se intampla mai departe va spun doar atat: vizionare placuta.





Dom Cobb este un hot foarte priceput in arta extractiei, adica este cel ce fura informatii secrete, din subconstientul oamenilor in timp ce acestia viseaza, cand mintea omului este foarte vulnerabila. Aceasta abilitate rara l-a facut cunoscut in lumea spionajului tehnologic dar l-a facut in acelasi timp sa piarda ce era mai important pentru el si transfomadu-l intr-un fugar international. Acestuia i se ofera o sansa de a reincepe o noua viata doar daca accepta o o misiune foarte riscanta. Un inamic incearca sa-l opreasca pentru a nu duce la bun sfrasit misiunea. 
Daca doriti sa vedeti ce se petrece pe tot parcursul filmului va recomand sa luati loc pe canapea si sa pasati butonul "PLAY".






Il consider cireasa de pe tort dintre aceste 3 filme. Este un film despre crearea de iluzii. Acele iluzii pe care le folosesc magicienii in spectacolele lor. Intre doi tineri magicieni apare o rivalitate care ii face pe acestia sa aiba o obsesie pentru trucurile celuilalt. Ei se intrec in trucuri si uita de ce e mai importnat pentru ei.
Dar cred ca v-am spus cam mult aici.... acest film merita vazut cu orice pret, tocmai de aceea vi-l recomand asa mult.

Sper sa aveti o duminica frumoasa si plina de mister.... 


Vizionare placauta!

Sursa imagine: Google.ro

Trimiteți un comentariu

3 Comentarii

  1. Inception l-am vazut si mi-a placut, acum vreau sa le vad si pe celelalte doua :)

    RăspundețiȘtergere