Da Vinci și serialul ingineresc


Cu câteva minute în urmă mă uitam prin lista mea de seriale să verific dacă sunt la zi cu acestea și am dat peste un serial care m-a făcut să nu mai închid laptopul câteva zile din câte îmi amintesc. Serialul este unul mai ingineresc, după cum am zis și în titlul articolului, în care se prezintă viața magnificului Leonardo Da Vinci.

Serialul se numește Da Vinci's Demons, are o notă de 8.0 pe imdb, cuprinde trei sezoane și m-a atras datorită faptului că și eu sunt pasionat de inginerie și artă. Acesta urmărește câteva povești mai ascunse despre Leo în perioada sa petrecută la Florența, un tânăr inventator, artist și visător, în timpul perioadei Renașterii.

Acțiunea serialului este una foarte schimbătoare, ceea ce îți transmite curiozitatea ”oare ce va urma?”, fapt ce duce și mai mult la dorința de a viziona și următorul episod și tot așa mai departe până se termină toate sezoanele. Pot spune că actorii sunt extremi de buni și au intrat perfect în pielea personajului.

Știu că nu prea am dat multe detalii despre acest serial dar nu-mi place să dau spoilere și în plus aș strica curiozitatea de a viziona un serial ca acesta. Totuși vă zic că la un moment dat, Leonardo Da Vinci va face o mică excursie pe pământul românesc din vremea aceea pentru a discuta cu Vlad Țepeș... interesant nu?

Da Vinci's Demons este un serial pe care cel mai probabil, peste câțiva ani, îl voi viziona din nou și îl voi recomanda cu cea mai mare plăcere cum o fac și acum.

Deci..... VIZIONARE PLĂCUTĂ !

sursă imagine: https://www.starz.com

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii