Treci peste


Am vazut cu totii acei oameni care au o viata mai cruda sa zic asa. Nu ma refer la saracie, foamete, etc. desigur si acesti factori contribuie la o viata mai putin placuta de om. Cand am zis "o viata cruda" m-am referit la faptul ca unii se nasc cu un defect la o mana, la un picior sau mai grav.

Daca stam bine si ne gandim vom observa ca si noi avem un defect, chiar si daca este unul mic il avem si stim de el... ca sa fac o paranteza, majoritatea cercetatorilor spun ca membrele unui om sunt inegale in lungine, diferenta poate sa fie mica sau sa fie mare, deci cam toti avem un defect, eu am dat doar un exemplu la general.

Dar ce faci cand ai o greutate mai mare? Unii sunt deprimati, alti devin negativisti iar altii trec peste si lupta in continuare. Chiar eu sunt putin negativist deoarece port ochelari dar cand ii vad pe acesti oameni de care am zis mai sus, stau si ma intreb "de unde atata motivatie?"

Ei sunt luptatori ce trec peste orice "greutate" si de aceea am tot respectul pentru ei. Prieteni avem cu totii, dar sa stiti ca adevaratii prieteni te vor incuraja sa treci peste probleme si te vor accepta asa cum esti. Daca suteti deprimati si nemultumiti de voi insiva, ganditi-va la luptatorii de mai sus si veti vedea ca deveniti mai motivati si treceti mai usor peste greutati.

Ignora-i pe cei care te judeca sau rad de tine, treci peste vorbele mai putin placute!

Treci peste si zambeste!

Sursa imagine: Google.ro

Imparte cu prietenii:


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu