Fifty Shades of Grey (50 de umbre ale lui Grey)


Maine este Valentine's Day si cu aceasta ocazie a aparut si premiera filmului Fifty Shades of Grey. Am auzit la unii care au citit cartea ca ar fi ceva interesant. Boh!.. am zis si eu ca e ceva la filmul asta deoarece am vazut si eu un exemplar de carte si e destul de groasa (nu prea ma omor cu cititul).

Am mai vazut ca locurile rezervate la cinema au fost in numar destul de mare, la TV tot arata publicitate despre acest film, deja te pune pe ganduri... 
Ieri am avut curiozitatea sa caut informatii despre acest film numit si "cel mai provocator film al deceniului".
Primul lucru care mi-a atras atentia a fost rating-ul de pe IMDb, anume 3.2 (cam jalnic)


Nu m-am putut abtine sa nu fac print la aceasta pagina, adica ma asteptam sa aibe o nota destul de mare la cata publicitate ii fac astia pe la televizor.
Din ce am mai citit eu, actiunea filmului nu este cine stie ce: o studenta se indragosteste de un om de afaceri mai misterios si acestia petrec mai multe momente erotice insa ascund si cateva secrete mai intunecate.

Nu prea cred ca voi vedea acest film insa repet ca am ramas surprins cand am vazut ca acest film nu e asa cum pare.

Mai jos aveti si trailerul la "cel mai provocator film al deceniului".



Cu ocazia de zilei de Valentine's Day , eMag iti pregateste super oferte (click aici).


Imparte cu prietenii:


2 comentarii:

  1. Eu unul am fost la film si nu m-a impresionat deloc. Actorii nu pot sa spun ca n-au jucat bine, s-au chinuit, insa povestea, firul actiunii de toata rusinea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu cred ca esti singurul dezamagit de acest film :D

      Ștergere