Windows 10 - Preview (primul guest-post)


Astazi sunt primit ca oaspete pe acest blog si ii multumesc gazdei ca a acceptat sa postez acest articol. Inainte de toate trebuie sa stiti ca eu sunt administratorul blogului buculesei.eu. Mai multe detalii despre mine puteti citi pe blogul meu.

Recent am instalat pentru prima data Windows 10 Windows Technical Preview si mi s-a parut destul de complex si foarte aspectuosAcesta este combinatia dintre Windows 7 si Windows 8. Elemente din windows 8 sunt cuprinse si in acest windows. Spre exemplu bara de start este asemanatoare cu cea din windows 8.1. O imagine puteti vedea mai jos.


Dand click pe butonul start din bara de start putem observa elemente din windows 8, iar aspectul fiindu-i preluat din windows 7. Gasim aplicatii precum: People, Calendar, Music, Store, Video etc. De asemenea Windows 10 vine cu programul Skype instalat. O idee geniala a fost aceea de a combina cele doua sistemede operare.


Pentru a descoperi toate detaliile acestui windows trebuie sa il descarcati. Acesta poate fi downloadat direct de pe site-ul celor de la Microsoft. (click aici)


Mai multe poze:

  




Imparte cu prietenii:


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu