SerialePeNet aplicatie Android


Recent am inceput sa urmaresc cateva seriale si am zis sa caut o aplicatie pentru android care ofera clientului, posibilitatea de a urmari direct de pe gadget-ul sau, anumite seriale
Ma gandeam sa instalez o aplicatie de acest gen pe tableta deoarece, uneori, prefer sa nu mai deschid laptop-ul si sa raman online de pe tableta.

In cele din urma am gasit o aplicatie pentru android cu care te poti uita linistit la seriale gratuit. Tin sa anunt ca aplicatia nu contine si cele mai noi seriale (cele aparute de cateva saptamani). 

Aplicatia grupeaza serialele dupa genul acestora (actiune, aventura, crima, etc) si tot aici mai gasim o categorie numita Favorite unde putem adauga serialele care ne-au placut cel mai mult

*Important: Ca player de redare va trebui sa instalati MX Player si in caz ca episodul se intrerupe des este din cauza formatului mp4 si se recomda sa schimbati din MX Player decodorul (dreapta sus): din modul H/W in modul S/W.

Aplicatia se numeste SerialePeNet si pentru a o putea descarca trebuie sa dati click AICI.

Vizionare placuta !

Galerie:



Imparte cu prietenii:


25 de comentarii:

  1. E super aplicația. ..insa imi scade luminozitatea la 0 si nu imi da voie sa o maresc...a mai patit cineva?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut! Multumesc in primul rand pentru feedback.
      In legatura cu problema ta... eu nu am patit treaba asta cu luminozitatea nici pe telefon si nici pe tableta. Incearca metoda clasica.. dezinstaleaza aplicatia apoi reinstaleaz-o, poate isi revine.

      Ștergere
  2. Nu mai merge la mine de azi..s.a intamplat ceva?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna! Serialele pe care le urmaream au intrat in vacanta si nu am mai folosit aplicatia de ceva vreme, nu stiu ce s-a intamplat.

      Ștergere
  3. De ce nu mai functioneaza aplicatia ?
    Este o problema temporara sau definitiva ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna! Serialele pe care le urmaream au intrat in vacanta si nu am mai folosit aplicatia de ceva vreme, nu stiu ce s-a intamplat.

      Ștergere
    2. Site-ul serialepenet.ro, care difuza ilegal seriale, a fost închis de autorităţi, domeniul acestuia fiind sechestrat din cauză că face obiectul unei cauze penale.

      Pe site-ul www.serialepenet.ro este în prezent publicat un mesaj al Ministerului Public - Parchetul de pe lângă Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie.

      "Acest nume de domeniu este sechestrat în conformitate cu dispoziţiile art. 249 din Codul de procedură penală. Prezentul nume de domeniu face obiectul unei cauze penale", se spune în respectivul mesaj.

      Ștergere
    3. Pare sa fie o problema definitiva. Asta e, poate se va face alta aplicatia care sa ofere seriale in termeni legali.
      Multumesc frumos pentru anunt!

      Ștergere
  4. Site-ul serialepenet.ro nu are nici o treaba cu aplicatia. Serialepenet.ro a fost închis în 2015..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am dezinstalat aplucatia ca si asa nu o mai foloseam. Poate repara dezvoltatorii aplicatia si treaba cu serialele revine la normal.

      Ștergere
  5. Cred ca au inchis.o autoaritatile.Nu mai este nici pagina de facebook activa. Pacat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mda, nu avem ce face. Poate se face alta aplicatie de acest gen pana la urma.

      Ștergere
  6. Desi am instalat-o , mi se inchide.
    Trebuia sa o copiez undeva sau?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut! Daca aruncai o mica privire prin comentarii observai ca aceasta aplicatie nu mai functioneaza.

      Ștergere
  7. Nu stie nimeni ce s-a intamplat cu aplicatia?Asa cum era,ne umplea timpul liber.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se spune ca aplicatia a fost inchisa deoarece aceasta oferea serialele ilegal.
      Revenind la ce ai zis si tu...chiar ca ne umplea timpul liber :)

      Ștergere
  8. Sursa folosita pt seriale si filme era site-ul 990.ro ce a fost inchis. Cautatie pe net Showbox (alternativa)

    RăspundețiȘtergere
  9. Din cauza jegurilor de la protv au inchis aplicatia. Si nu este singurul site de gen inchis datorita acestor jeguri, sunt in jurul a vreo 35, din cate stiu eu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca stii asta sigur atunci ar trebui sa le fie rusine deoarece pe protv de vreo 3 ani se difuzeaza doar primul sezon din spartacus (am luat ca exemplu). Daca astia nu au bani sa cumpere seriale si filme noi nu ar trebui sa se bage peste site-urile web care ofera noutati in materie de filme.

      Ștergere
  10. Căutați pe net cu smartphonu sau tableta aplicațiile astea: com.tdo.showbox_4.72-93.apk şi MovieHD_440_44.apk merg amândouă foarte bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. au subtitrari in romana? Si au aceleasi sereala ca fosta noastra aplicatie?

      Ștergere
  11. Atunci când dau pe download, nu mi.o descărca . Faceți ceva! Ador aplicația aceasta

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aceasta aplicatie nu mai functioneaza. Motivul pentru care a fost inchisa nu il stiu exact dar sper sa revina din nou la normal.

      Ștergere
  12. Dupa ce am instalat ce tr sa fac?

    RăspundețiȘtergere