Doua filme si un serial (review)

Inainte sa incep prezentarea celor doua filme si a serialului va anunt ca lucrez la un nou template pentru blog si mai am cateva proiecte de terminat, deci in perioada asta sunt mai ocupat si nu voi mai posta o perioada. Sper totusi sa reusesc sa finalizez proiectele si template-ul pentru a reveni cat mai repede.

Primul review ii apartine filmului intitulat Dracula Untold
Acest film m-a atras deoarece actiunea acestuia prezinta istoria Romaniei, mai exact perioada in care Vlad Tepes se afla pe tron. Din cauza sultanului Mehmet, poporul nostru intampina cateva probleme. Pentru a rezolva aceste probleme si sa-si salveze familia, printul Vlad si-a vandut sufletul diavolului si a devenit "cel mai faimos vampir din toate timpurile".



Al doilea film este a treia parte din seria The Hobbit. Dupa cum am zis in acest articol, am ramas in suspans dupa ce s-a terminat a doua parte.
Aceasta parte, The Battle of the Five Armies, prezinta victoria impotriva dragonului Smaug dupa ce Bilbo, Thorin si gnomii l-au deranjat pe acesta in barlogul sau. Acum, eroii nostri, va trebui sa infrunte amenintarea descoperita de vrajitorul Gandalf in Dol Guldur.




Stiu ca multi urmaresc deja acest serial, dar pentru cei care inca nu l-au inceput il recomand din toata inima. Parerea mea este ca acest serial face parte din seria serialelor reusite.
Arrow se intituleaza serialul iar actiunea acestuia te atrage inca din primele episoade (asa a fost si in cazul meu). Nu va zic mare lucru despre acest serial si va las pe voi sa-l urmariti.


Arrow - Trailer 


Sursa imagini: Google.ro

Imparte cu prietenii:


2 comentarii:

  1. Arrow era frumos și interesant până l-au complicat de nu am mai știut ce să înțeleg.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hmm .. eu nu am intampinat probleme in vizionarea acestuia :-??

      Ștergere