Blogul unui viitor inginer


Astazi voi prezenta un review la un blog citit de mine si mai am norocul sa-l cunosc si pe autorul acestuia, dar cred ca ati auzit si voi de Buculesei.eu.

Blogul este proprietatea unui student numit Silviu, ce are un continut destul de diversificat si interesant. Acesta a inceput cariera de blogger prin anul 2011. Pe vremea aia eu stiam doar de cateva jocuri, apoi un an mai tarziu a urmat sa ma documentez si eu in a le blogului.

La fel ca si mine, domnului Buculesei ii place sa editeze teme pentru blog si chiar il puteti contacta in caz ca aveti nevoie de o modificare la o tema. Eu il apreciez pe Silviu deoarece, in-afara faptului ca ne cunoastem si este un tip foarte de treaba, chiar daca este student mai are si un blog si se tine de el.

Vreau sa zic ca majoritatea studentilor "nu au timp liber" sa se ocupe de un blog sau de alt lucru de genul asta. El imbina invatatul, distractia si "blogareala" foarte bine... ca pana la urma si un blog necesita responsabilitate.

Daca doriti sa cititi articole dragute sau vreti sa vedeti ce gandeste un stundet atunci va recomand Buculesei Blog.

Imparte cu prietenii:


2 comentarii:

  1. Am vazut si eu blogu lui, este frumos, cu articole frumoase si nu este lasat de izbeliste :D

    RăspundețiȘtergere