Tableta Acer Iconia One 7 B1-730HD



Voiam de mult sa scriu acest articol sau mai bine zis acest review. Il scriu tocmai acum deoarece am prins putin "timp liber" (se pare ca nu am somn in noaptea asta). Ce era sa fac... am deschis laptop-ul, play la muzica si am inceput sa tastez.

Dar sa trecem la subiectul acestui post... De aniversarea mea am primit un cadou destul de dragut, mai ales ca nu ma asteptam la asa ceva. Da, ați ghicit, cadoul primit este tableta Acer Iconia One 7 B1-730HD

Este o tableta standard dupa parerea mea aparuta anul acesta pe 29 aprilie.
Are un display de 7 inch (IPS LCD) cu touchscreen capacitiv, ce suporta o rezolutie maxima de 800x1280 pixeli si 16M de culori.

Dispune de un procesor Intel Atom Dual-Core de 1.6 GHz alaturi de o memorie RAM de 1 GB si o memorie de stocare de 16 GB iar sistemul de operare este Android v4.2.2 Jelly Bean upgradabil la Android v4.4.2 KitKat.

La capitolul camera foto este cam slabuta. Camera principala este de 2 MP iar cea secundara de 0.3 MP. Se poate adauga si un card de memorie microSD pana la 32 GB. Are wireless, bluetooth, GPS iar bateria este un Lithium Polymer de 3700 mAh.

Deocamdata ma inteleg foarte bine cu ea, am instalat fel si fel de aplicatii si jocuri sa vad cum functioneaza si nu mi-a facut probleme.
In comparatie cu tableta din review-ul anterior, aceasta se descurca mai bine (parerea mea) , este si o diferenta mare zic eu intre brand-uri.

Daca doriti o tableta standard cu care sa va faceti treaba, eu va recomand tableta Acer Iconia One 7 B1-730HD.


Imparte cu prietenii:


Un comentariu:

  1. Am avut o tableta de la Cosmote si era praf din punct de vedere al performantelor... Momentan nu imi mai doresc nicio tableta deoarece te plictisesti intr-un timp foarte scurt de ea si fara internet practic nu ai ce face...

    RăspundețiȘtergere