Concursurile stupide de pe facebook


Salutare... azi am sa vorbesc despre asa zisele "evenimente/concursurile" de pe celebra retea de socializare facebook sau "feisbuciuc".

Recent am primit destule invitatii sa particip la fel si fel de concursuri care si care mai "interesante", unul din ele fiind "Castiga un iPhone/Samsung Galaxy"... sigur cunoasteti si voi astfel de concursuri si observati foarte mult (cum observ si eu) ca unii chiar cred in astfel de vrajeli penibile...

Pentru a participa la un astfel de concurs trebuie sa dai un like o pagina si un share la postarea concursului pentru "a castiga gratis" un telefon de ultima generatie...

WHAT THE FUCK !!!!

Cine iti da tie moca un iPhone sau un Samsung Galaxy prin simplul fapt ca ai dat like si share la nu stiu eu ce tampenie????

In primul rand concursurile astea sunt facute pentru a aduna cat mai multe like-uri, share-uri pentru a promova o anumita pagina mai pe inteles unii se folosesc de voi pentru a-si promova "afacerea" sau in spatele unui astfel de concurs se afla un hacker care se va folosi de datele dvs de contact si lista poate continua....

In al doilea rand nu am auzit pe nimeni sa zica ca a fost castigator al unui iPhone pentru ca a dat like si share la o pagina... la un astfel de concurs nici macar un Nokia 1100 nu castigi.

Daca cineva chiar a castigat un telefon de ultima generatie la un astfel de concurs chiar il rog frumos sa lase un comentariu.

Dupa ce ati citit tâmpeniile care le-am scris in acest articol sunt convins ca v-ati dat seama ca acest tip de concursuri sunt doar fake-uri.

Sursa imagine: Google.ro

Imparte cu prietenii:


4 comentarii:

  1. Amin, brother! :))

    Oricum poate în România nu se oferă ceva calitativ și performant (telefoane de ultima generație) pentru un like. Dar știu sigur că anumite firme din America, care se reprezintă pe facebook cu concursuri de genul ăsta, chiar oferă. :)

    Eu am câștigat în 2012 din partea unei firme ce ține de tehnologie, cu sediul în Danemarca, o consolă + smartphone. Doar pentru că am dat like+share+comentariu. Știu! Pare ireal.

    Dar cred, totuși, că și în România oferă cineva așa ceva.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-a placut partea cu "Amin" .... in alte tari poate ofera astfel de premii dar la noi e cam ireal dupa cum ai zis si tu.
      Asta e parerea mea :D

      Ștergere
  2. Concursurile astea fake sunt la mintea gainii. Am vazut si eu multe persoane care chiar cred in astfel de concursuri...

    RăspundețiȘtergere