Flappy Bird


Mda... sunt sigur ca nu mai este cazul sa spun ce inseamna acel "Flappy Bird" din titlul articolului. Dar totusi sa explic foarte putin... deci, "Flappy Bird" este jocul ala mai nou care a inebunit o multime de lume.

Vazand cum sta treaba, azi am jucat si eu acest joculet si nu mi-a placut :))
De ce? .... pentru ca e naspa... glumesc. Bai jocul chiar e interesant chiar daca este destul de enervant, adica iti da o oarecare stare de concurenta si te motiveaza sa faci mai mult, in cazul nostru sa faci un scor mai mare de 10 :)))

Acest joc mi-a amintit de vremea cand ma "chinuiam" cu un prieten sa facem cel mai mare scor la jocul Doodle Jump, doar ca Flappy Bird e cu mult peste Doodle Jump.
Deja au aparut o multime de clipuri/poze cu acest joc mai exact cu scorurile obtinute la acesta.

Eu chiar ma bucur, deoarece nu mai aud prin jurul meu cuvantul "Babenco"...

Puteti sa jucati Flappy Bird mai jos.. care e cel mai bun?


Sursa imagine: Google.ro
Sursa joc: Apropo.ro

Trimiteți un comentariu

9 Comentarii

  1. Am jucat o rundă aici, am făcut 25. =))

    RăspundețiȘtergere
  2. Am jucat 2 runde aici si nici macar 10 :))) Si pe telefon parca se misca altfel ...pe telefon am 40 <3

    RăspundețiȘtergere
  3. Cornel , știi că jocul nu mai este pe piață nu?

    RăspundețiȘtergere
  4. Răspunsuri
    1. ma jur ca nu am fost si nu voi fi obsedat de acest joc .. il jucam cand mergeam cu trenul sau cand ma plictiseam la cursuri ... :)

      Ștergere