Povestea unui blogger


Aseara eram intrat pe planeta socializaraii numita facebook. De-odata amprimit un mesaj de la o persoana necunoscuta care zicea ca vrea sa faca schimb de linkuri cu mine. Mi-a aratat blogul lui si am mai vorbit unele chestii in leatura cu blogul lui.
In timp ce ma uitam pe blogul lui l-am intrebat cum a dat peste mine respectiv blogul meu. Mi-a raspuns ca m-a gasit pe facebook intr-un grup de bloggeri... cica am postat un articol care l-a atras pe blogul meu.

Marius Calin (asa se numeste acest bloggeul incepator) este a doua persoana care m-a contactat dupa ce a citit un articol de pe blogul meu. Pima persoana care m-a contactat a fost Silviu tot blogger si el.

Ba ce sa spun?!... sunt oarecum surprins ca m-a contactat cineva dupa ce a aruncat o privire pe blogul meu. Cum eu am contactat alti bloggeri asa trebuia, ca intr-o buna zi, sa ma contacteze si cineva pe mine.

Marius este de abia la inceput cu blogul si sper sa nu ii sariti in spate cu o multime de critici sau asa ceva, incercatisa-l ajutati cum ati fost si voi ajutati de altii. Nici eu nu am cine stie ce experienta in treaba asta cu blogurile chiar si in prezent mai cer ajutorul de la alti bloggeri cand intampin o problema, oricum eu cred ca am un blog destul de dragut (trebuie sa imi laud si eu munca)

Lucrul asta m-a ambitionat sa scriu mai mult si sa nu ma las de blogging indiferent de situatie, pana la urma cu totii am luat-o de la 0 (zero) si am avut unele momente bune si altele mai putin bune. Eu am inceput dintr-o joaca, l-am vazut pe prietenul Andrei ca scrie pe Cronicutza lui (pe vremea aia eram doar un pusti care stia doar de GTA si CS) si am spus sa incerc si eu sa imi fac un blog sa vad cum sta treaba si uite ca am reusit sa intru cat de cat in blogosfera.

Sper sa aveti cat de cat "succes" cu blogul dvs indiferent ca e pe platforma gratuia sau pe un domeniu cu host propriu. Incercati sa treceti peste orice situaite si sa nu va lasati de bloguit.

Spor la scris!

Imparte cu prietenii:


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu