PES 2013 cel mai bun simulator de fotbal


Cu cateva zile in urma a avut ocazia sa joc Fifa 14 si Pro Evolution Soccer 2014. Stiu ca este cam tarziu... aceste jocuri sunt aparute din vara daca imi amintesc eu bine, dar niciodata nu e prea tarziu.
La inceput, cand trebuiau sa fie lansate pe piata, toti amatori de acest tip de joc erau foarte entuziasmati si asteptau cu nerabdare sa joace "cel mai bun simulator de fotbal" fie Fifa 14 sau PES 2014. Nu mai stiu ce parerea si-au facut ei dar eu nu sunt asa impresionant.

La fel de entuziasmat eram si eu, dar cand am vazut cum sta treaba am spus "serios?". Sunt unii care spun ca fifa 14 e mai "faină" decat pes 14 sau invers. Eu sunt de alta parere: ambele sunt "nașpa" si am observat prin diferite forumuri ca nu sunt singurul ce crede asta.

De ce sunt "nașpa" cele mai asteptate simulatoare de fotbal? Pai sa va spun parerea mea mai jos...

Sa incepem cu jocul de la EA Sports, anume Fifa 14:
Dupa ce l-am instalat am dat un meci de proba si am observat ca jocul este plin de bug-uri. Am incercat 3 Crack-uri pana l-am gasit pe cel care repara bug-urile (in mare parte). Jucatorii se misca greu iar grafica..se putea si mai bine (inainte sa fie lansat se spunea ca are cea mai reala grafica... gresit!).

Cam asta este ce nu-mi place la Fifa 14. Eu cred ca nici voi nu preferati un joc plin de bug-uri. Dar cu toate astea este si ceva ce imi place la acest simulator de fotbal, anume coperta care il afiseaza pe Lionel Messi, jucatorul de la FC Barcelona care ma uimeste de fiecare data cand este pe teren si il consider un exemplu pentru oice fotbalist, dar stiti si voi: cu o floare nu se face primavara.


Sa trecem la al doilea simulator de fotbal numit Pro Evolution Soccer 2014 sau pe scurt PES 14 de la KONAMI.
Avand in vedere ca eu joc PES 13 ma asteptam sa fie bomba pe langa acesta. Ma uitam pe youtube la gameplay-uri si eram destul de surprins adica in videoclipuri arata foarte bine. Dupa ce l-am instalat pe calculator nu am mai fost surprins. Este adevarat ca are grafica mai buna decat Fifa 14 dar jucatorii zici ca sunt statui din ceara, stralucesc prea tare, nu stiu daca zic bine dar oricum nu seamana deloc cu o persoana. Mingea este foarte greu de controlat, pasele si suturile nu se duc unde ar trebui sa se duca, ce sa mai zic... e "nașpa" de tot.


Cel mai bun simulator de fotbal in acest oment dupa parerea mea este Pro Evolution Soccer 2013 (PES 13). Nu are bug-uri, jucatorii sunt mai reali, mingea este mai usor de controlat, suturile si pasele sunt exacte. Daca instalti si patch-ul PESEdit veti avea o grafica extraordinara. Daca vreti sa va simtiti ca acasa puteti sa instalati si un RPES plus comentariu in limba romana si voila! aveti cel mai tare simulator de fotbal.

PES 13 este cu mult peste Fifa 14 si Pro Evolution Soccer 2014. 

Ce am spus mai sus este parerea mea si nu va oblig sa nu jucati Fifa 14 sau PES 2014, dar eu recomand sa ramaneti la versiunea din 2013 de la Pro Evolution Soccer.

Sursa imagine: Google.ro

Trimiteți un comentariu

8 Comentarii

  1. Greșit! PES este și va fi un simulator eșuat. Spui că are șuturi și pase exacte. Păi și e normal? Dacă toate pasele și șuturile ar funcționa doar cum ar trebui, în câteva zile ai fi plictisit de moarte. De ce? Pentru că toate tacticile alese au succes datorită motorului grafic prost realizat. Nu-mi place PES deloc. Am jucat PES de la 09 până la 2013 (demo). FIFA rămâne cel mai realistic. Cei de la EA au promis o grafică extraordinară, dar nu vorbeau de platforma PC, ci de console (PS4 și Xbox One)

    Logic că la FIFA 14 e mai greu să dai gol și e mai greu să pasezi exact pentru că așa trebuie să se comporte un joc de tip simulator. Aici îți dai seama că tastatura e practic inutilă și că-ți trebuie joystick. E exact ca la driving simulator. Cu tastatura nu scoți rezultate bune, dar cu un volan, da.

    FIFA 14 a avut bug-uri pentru că a fost piratat de niște oameni simpli, nu de grupuri cunoscute nouă: Razor, Skidrow, TPTB, Reloaded, FLT etc. Chiar dacă are numele de Skidrowcrack, nu sunt cei mari de la Skidrow. :) Eu am versiunea a 4-a de crack și îmi merge fără probleme FIFA 14. E absolut genial. :) Îl joc de câteva luni și nu am erori ieșite din comun. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. este bine primita si parerea ta :) cand am spus ca pasele si suturile sunt exacte nu m.am referit la toate :)) infine ... daca va aparea o versiune de fifa mai buna poate imi schimb parerea ...

      Ștergere
    2. si ai dreptate ca pe joystik are alt farmec decat pe tastatura :)

      Ștergere
  2. si mie tot PES 2013 imi place, doar ca este o mica problema: odata cu trecerea timpului unii jucatori vor fi transferati la alte echipe, vor creste in varsta, in calitati, in valoare, iar in joc vor ramane la fel. pacat ca nu exista un patch care sa updateze jocul ,,mai la zi''

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este... La PES 14 exista un patch de asta care face update la zi :)
      Acum m-am mutat pe Fifa 14 chiar daca nu e cine stie ce pentru mine dar m-am cam plictisit de PES :)))
      Acumzic si eu cum zic unii "de ce nu se combina pes-ul si fifa ?1 " :)))

      Ștergere
  3. PES 2013 ete cel mai tare(grafica,shoot pasa centrare) tott-dar cel mai bine e sa joci la manager

    RăspundețiȘtergere
  4. Toată lumea merge pe ideea de verificare a unui joc jucând cu calculatorul.in opinia mea daca vrei sa vezi cat de bun este un simulator sportiv il lași pe calculator sa joace cu ambele echipe.atunci vezi cat de realistic e un joc de fotbal. The best cred eu e PES 2008.dar reprezentând o tranziție d.p.d.v. al motorului grafic de la seria pes 4-6 atunci a fost mai puțin mediatizat.am văzut acolo mișcări originale ale jucătorilor plus un gol Totti de la centrul terenului în meci as roma. - ac milan.ambele echipe fiind controlate de computer.(eu jucam ca si coach in season cu AC Milan).

    RăspundețiȘtergere
  5. Pes 2013 e de departe cel mai slab de ce? nu poti juca cu o echipa mica si sa bati echipe mari. Nu ai viteza, pase bune etc. aici tinand cont ca pasele nu se mai dau automat si tu trebuie sa coordonezi pasa daca ai apasa (la tastatura de exemplu) o sageata gresita o da afara. Jucand in potriva calculatorului fundasii stau ca oile si e aproape magic cum 70% din pase ajung in piciorul adversarului. De asemenea greselile in aparare sunt enorm de stupide si dese din cauza faptului ca daca nu schibi jucatorul de cotrol in niciun caz nu ti-l va schimba automat restul facand greseli stupide. Fuck pes 13 e unul din cele mai proaste simulatoare e bun doar la multiplayer. Cel mai bun din categorie a fost si va fi Pes 16 in rest. In resti Fifa castiga teren si pe buna dreptate.

    RăspundețiȘtergere